úterý 13. října 2015

Akné v těhotenství?

Ať už jsi byla, jsi nebo teprve budeš těhotná, připrav se na velké změny. Hned od začátku! Začátky mého těhotenství doprovázely bolesti v podbřišku, nevolnosti a akné. Dnes se zaměřím na akné. 

Pleť se mi změnila téměř hned, jak jsem zjistila, že jsem gravidní. Velmi drastické akné se objevilo velice náhle, v rámci jednoho týdne. Akné postihlo zejména oblast brady a tváří. Nejhorší stav byl od konce druhého měsíce těhotenství do konce třetího. Pleť byla celkově jiná. Mnohem více citlivá, náchylná k podráždění a mastnější. 

Co mi pomohlo k vyléčení? Na rovinu NIC! Pokud se s tímto problémem momentálně potýkáš, neutrácej peníze za různé kosmetické přípravky, žádný ti nepomůže. Naopak kosmetikou kůži ještě více podráždíš a tvůj problém se ještě zhorší. Pleť si pouze opatrně očisti termální vodou a čekej. S příchodem čtvrtého měsíce přijde zázrak. Tvá pleť se začne viditelně zlepšovat a pupínky ustupovat. Zánětlivá kůže se začne hojit. Z vlastní zkušenosti ti radím- pleť nezatěžuj žádnou kosmetikou, nech ji volně dýchat a samoléčit se. Zánětlivým místům se nedotýkej, abys zánět ještě více neroznášela. Pokud zvažuješ návštěvu kožního lékaře, ušetři si tím klidně čas. Řekne ti, že tvůj problém je způsoben hormony a předepíše ti drastické přípravky s antibiotiky. A patlat na sebe antibiotika v těhotenství není zrovna ideální. Raduj se z toho, že miminku se daří dobře a zapomeň na chvíli na krásu. 

Vím, jaká je to psychická zátěž, když se každý začne hloupě dotazovat, co se ti stalo a strašit tě s pásovým oparem ba dokonce hospitalizací v nemocnici. Věř, že tvá pleť se za pár týdnů srovná do normálu. 

Podle babských rad špatná pleť v těhotenství je znamením holčičky :-)


2.-3. měsíc těhotenství


5. měsíc těhotenství







2 komentáře:

  1. děkuji za informace. Zkoušela jste některá tea tree olej v těhotenství? Zde jsem to našla:

    http://www.rehabilitace.info/zdravotni/jak-vyzrat-na-akne-v-tehotenstvi-mame-pro-vas-top-17-rad/

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se dělalo akné před těhotenstvím, v těhotenství, i po něm. Za tuto dobu jsem na své pleti nezpozorovala zlepšení, ale ani zhoršení. Zlepšení přišlo až po té, co jsem začala užívat CBD olej , který si objednávám z Cibdol. Díky němu můžu konečně říct, že už nevím, co je to akné.

    OdpovědětVymazat